المتابعون

الخميس، 11 يونيو 2015

رجووع المدونه :)

السلام عليكم :*
ازيكم ؟
وحشتوونى جدا
طبعا المدونه زى ما احنا عارفيين
مفهاش تفاعل لانها مقفووله اكتر من سنه :/
وانا بصرراحه ف نااس شجعوونى ع انى ارجع افتحها :)) 
وانا دلووقتى هعلن
انى انا ملكه المدونه ♥
وانا محتااجه كاتبات والكاتبه الى هتشتغل معايا كويس وتفاعل المدونه
ويبقا فيها تعليقااات وكذا
هعينها مشرفه ^___-
بس ويااريت انا طالبه منكوا طلب 
انا مش هدخل ف المدوونه كتيير
لانى بشتغل ف مدونه فانسى نانى :)
فا انا هعيين مشرفه ف أقرب وقت عشان تاخد بلها من كل حااجه ف المدونه
وكماان هتكونوا تحت مراقببتى :D ههههه
يعنى هدخل اشفكوا كل فتره وفتره كده !!
وهعمل مسابقات ليكوا يعنى ..
ومتنسووش المدونه دلوقتى تحت التصحييح يعنى برجعها ع قد ما أقدر واظبط أؤمرها
بس مطلوب كاتبات دلوقتى :)
والى هأمن لييها ع حاجات كتيره هخليها
مشرفه
يلا انا اسمى ف ستار kenzywbs16
وانا اسمى دعاء ^___-
يلا كلموونى 
تحياتى الملكه :)

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق